Hola a tots,
El dissabte 6 de juny, de 10:00 a 14:00h tindrem:
LA BOTIGUETA D´ESTIU, ROBA DE 2ª MÀ de Oncolliga de Vidreres al local social d´Aiguaviva Parc!
Tots els beneficis recaptats, es destinaràn als malalts de càncer.
No us perdeu venir a visitar-nos!
US ESPEREM, NO FALTEU!
